БОРЕТЕ СЕ ЗА ВАШЕТО ЗДРАВЈЕ

БОРЕТЕ СЕ ЗА ВАШЕТО ЗДРАВЈЕ

1.СЕДЕЊЕТО  БОЛЕСТ НА 21 ВЕК

Повеќето од нас седат премногу мирно во текот на денот. На работа, во автомобилот, на трпезата или пред телевизорот. Се проценува дека возрасните седат отприлика девет часа дневно во текот на шеснаесет часа будност. Размислете што тоа ви прави вам и на вашето здравје. Како влијае на вашиот метаболизам, крвен притисок, мускулатура, коски и зглобови?  Што да сторите за да бидете поактивни? Масата што се прилагодува во висина е добар почеток за поподвижен и поздрав живот на работното место.

 2. НАПРАВЕТЕ АКТИВНА ПАУЗА

Потсетете се себеси да направите активна пауза од време на време – нежната тензија во мускулите ги отстранува позитивните процеси во телото. Земањето пауза не е исто што и пасивниот одмор. Напротив, ако се движите наоколу истегнувањето на мускулите предизвикува бројни позитивни процеси. Правете го ова секој час, не за да се релаксирате, туку за да останете активни.

 

3. ДРЖЕТЕ ЈА ГЛАВАТА ВИСОКО

Предизвик е тоа што поминуваме премногу време пред екранот на компјутерот. Екранот сам по себе не е проблем, туку нашата тенденција да бидеме наведнати над екранот. Тоа доведува до создавање на таканаречен јазол, кој може да предизвика болка во вратот и во пределот на рамената и да не направи уморни и напнати. Има голема разлика доколку очите ни се подигнати и главата ни е високо горе. Добар совет е да го поставите мониторот пред вас, за да мора да ја подигнете главата и да гледате во него. Со подигнување на погледот и држење на главата малку повисоко, ќе постигнете подобра положба и ќе се ослободите од притисокот во вратот. Ако користите лаптоп, тогаш обидете се да го наведнете погледот без да ја навалите главата значително нанапред.

 

4. СЕДЕТЕ, НО НЕ СЕДЕТЕ МИРНО

Додадете на вашата маса која се прилагодува во висина, работно столче кое ги следи движењата на вашето тело и ви овозможува да седите на колку што е можно повеќе различни начини. Денес веќе постојат столчиња кои ве тераат да правите мали движења додека седите. Такво столче е SE:FLEX кое промовира активно седење.

 

5. РАЗМИСЛЕТЕ ЗА ТОА ШТО НЕ МОЖЕТЕ ДА ГО ВИДИТЕ

Сите ние гледаме на звукот и светлината на различен начин, па земањето во предвид и почитувањето на согледувањата и очекувањата на другите луѓе е добра почетна точка. Звукот и светлина се субјективни, но се е во планирањето на работното место со решенија како апсорбирачи на звук, прилагодливо осветлување и соби за телефонирање. Во Македонија постојат професионални компании кои поседуваат знаење како да воведете благосостојба на работното место според светски стандарди. Бидете лидери и меѓу првите во Македонија воведете ги стандардите на благосостојба на работното место.